۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۴۶

اسکوچیچ پس از شکست ملوان؛

باختیم زیرا برای پرسپولیس احترام زیادی قائل شدیم/ این داور را بفرستید لیگ انگلیس

باختیم زیرا برای پرسپولیس احترام زیادی قائل شدیم/ این داور را بفرستید لیگ انگلیس

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بازیکنانش جاه طلب نبودند، در مورد دلایل شکست برابر میزبان تهرانی گفت: ما بازی را باختیم زیرا احترام زیادی برای پرسپولیس در زمین بازی قائل شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ که پس از شکست یک بر صفر جمعه شب ملوان برابر پرسپولیس در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، در 30 دقیقه اول بازی، با انسجام بازی کردیم ولی زمانیکه پرسپولیس 10 نفره شد، این انسجام را از دست دادیم زیرا تیم من به اندازه کافی جاه طلب نبود.

"ما بازی را باختیم زیرا احترام زیادی برای پرسپولیس در زمین مسابقه قائل شدیم". وی با بیان این مسئله ادامه داد: باید از یک بازیکن بیشتر بهتر استفاده می‌کردیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان تیمش در این دیدار جاه طلب نبود؟، اظهار داشت: این اشتباه من بود که نتوانستم حس جاه طلبی را به بازیکنانم انتقال دهم. من هیچوقت نمی‌ترسم و سعی می‌کنم در آینده تیمی را ببندم که جاه طلبی بیشتری داشته باشد.

اسکوچیچ در مورد اعتراضش به رعایت نکردن بازی جوانمردانه توسط پرسپولیس تاکید کرد: بر اساس گزارش آنالیزور ما، پرسپولیسی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. اگر شرایط برعکس بود، آیا پرسپولیسی‌ها توپ را به بیرون زده و جوانمردانه بازی می‌کردند؟

وی با بیان اینکه نمی‌خواهد در مورد داوری صحبت کند، خاطرنشان کرد: به نظرم این داور را باید بفرستیم برای لیگ انگلیس زیرا آنجا تیم‌ها مردانه بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان گفت: باید برای بازیکنانم برنامه داشته باشند تا بتوانند در آینده نمایش بهتر و شجاعانه‌تری را برای حریفان داشته باشند.

کد خبر 2116740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha